En Etkili Feromon Parfümler Baştan Çıkarıcı Parfümlerde % 25 İndirim 2017 Yılının En Sexy Parfümleri Kokunuzla Büyüleyin 1 Sıkışta Etkilemek Hiç Bu Kadar Kolay Olmamıştı

Parfüm Kullananlar Anketi

Kayratürk Kozmetik, seksüel içerikli kokuların (parfüm, deodorant, losyon, kolonya vb.) yoğun olarak hizmetini yapan toptan ve perakende şeklinde internet üzerinden veya mağazamızdan satışını yapmaktadır. İlgili sektör ve müşteri memnuniyet misyonumuz gereği bahsi geçen erkek ve bayan cinsel (azdırıcı) parfümlerin kullanıcıları tarafından memnuniyet oranları ölçerek, feromonlu ve afrodizyak parfüm kullananların değerlendirmesi sitemizde yapılacaktır.



2016 Parfüm Kullananlar Anketi

Sitemizin Parfüm Anketi

2016 Yılı içerisinde feromon ve afrodizyak parfümlerin kullanıcılar tarafından memnuniyet ve şikayetlerini araştırarak, kullanıcı yararına bilgiler vermek amaçlı 2016 yılında bitirilecektir.

Azdırıcı Parfüm Kullananlar Anketinin Amacı


Günümüzde Google veya benzeri arama motorları tarafından kitlelerin ne ile ilgilendiği ve hangi tür bir ürün/hizmet aradığını tahmin edilerek müşteri kitlelerini doğru ve net bir bilgi vererek bilgilendirmek cinsel (azdırıcı) parfüm kullananlar anketi amaçlarımızdandır. Bahsedilen anket amaçlarından bazı kriterler şu şekildedir;

➜ Pheromone içeren parfüm satın almak isteyenlere veya tereddüt yaşayanlara bir ön görü niteliğindedir.
➜ Parfüm kullananların memnuniyet oranını olumlu yada olumsuz bir şekilde yapılan anket ile ölçmek,
➜ Yapılan anket bazında tavsiye edilmeyen parfümleri kullanıcı kitlesine duyurmak,
➜ Parfüm kullananlar bilgi ve bilinçlenme sine katkı sağlamak,

Afrodizyak Parfüm Kullananlar Anketine Nasıl Katılırsınız


Yukarıdaki bilgiler doğrultusunda azdırıcı parfüm kullananlar, aleniyet şeklinde bir deyişle feromon içeren parfüm veya afrodizyak etkisi yaratarak cinsel isteğin artmasını katkı yapan parfüm kullananların, deneyim ve bilgileri ışığında anketimize katılım sağlayabilir, anket sonuçlarına bakabilirsiniz. Afrodizyak parfüm kullananlar anketine nasıl katılmanız gerektiği aşağıda açıklanmıştır, Basit şekilde;

➜ Kayratürk Kozmetik Sitemize giriş yaptıktan sonra, sağ tarata 2. sırada bulunan eklenti azdırıcı parfüm kullananlar anketini işaret etmektedir.
➜ Parfüm kullananlar anketi içerisindeki seçeneklerden sadece 1 (bir) seçeneği işaretleyerek oylamaya katılabilirsiniz. Bu seçenekler ve parfüm kullananlar anketini şu şekilde olduğunu göreceksiniz.

Anket Başlığı; Azdırıcı Parfümler İşe Yarıyor mu?

1.Anket Sorusu: Evet ! Tavsiye Ederim,
2..Anket Sorusu: Hayır ! Tevsiye Etmem.
3.Anket Sorusu: Hiç Kullanmadım

şıklarından olmak üzere 3 soru vardır, azdırıcı parfüm kullanan kişilerin anketimize katılım yaparak değerlendirmede bulunabilirsiniz.

Önemli: Anket değerlendirmesi Google eklentisi ile yapıldığından dolayı bir kişi sadece 1 (bir) oy kullanabilir niteliğindedir. Dolayısıyla anket içeriğinde site webmaster veya editörler tarafından müdahale edilme riski yoktur. Tamamen doğal sonuçların karşınıza çıktığını göreceksiniz.

Bir önceki yayımladığımız makalede cinsel parfümün ne olduğu hakkında geniş bilgilere yer verilmektedir. Bu konuda bilgi almak istiyorsanız lütfen yukarıdaki linkimize tıklayın.

5 yorum

anketinize katıldım sonuçlarda tahmin ettiğim gibi ayrıza firmanızda açıklamış orijinal olmaları şart ben sizden aldım orijinallik konusunda hiç bir sorun yaşamadım umduğumu buldum

bu tür anketlerin diğer ürünler içinde geçerli olması lazım parfüm konusunda gerçekten işinizi ciddiye alan bir firmasınız tebrik ederim

anket gerçekten faydalı bir etkinlik kişiler bu konuda bilinçlenmeli bence bende katıldım anketinize

ben hiç feromon parfüm yada benzeri koku kullanmadım ama duydum merak ettim param olduğu zaman bende alacağım numaranızı kayıt ettim

ya izler gibi başka ürün satan sitelerde böyle etkinlikler yapılması gerekiyor tabi onların menfaatine uygun değil