En Etkili Feromon Parfümler Baştan Çıkarıcı Parfümlerde % 25 İndirim 2017 Yılının En Sexy Parfümleri Kokunuzla Büyüleyin 1 Sıkışta Etkilemek Hiç Bu Kadar Kolay Olmamıştı

Orjinal Feromon Parfüm Nasıl Anlaşılır

Orijinal feromon içerikli parfümlerin nasıl test edileceği ve gerçekliği nasıl anlaşılır. Bir çok kişinin ilgisini çeken ve cinsel uyarıcı özeliği taşıyan parfümler genel olarak feromonlu parfumeslerdir. Bu konuda bir çok kişinin doğru olarak bildiği yanlışlardan ve afrodizyak etkili parfümler ile feromonlu parfümlerin karıştırıldığı konusunu ayrıca vurgulamak gerekir.


Orjinal Feromon Parfüm Nasıl Anlaşılır

Orijinal Feromon Parfümü

Son dönemlerde popüler olan feromon parfümlerin sahteleri feromon hormonu salgılayan parfüm diye satılması kullanıcı kitlesinde bir çok şikayete neden olmuştur. Bazı orjinallik ipuçlarını sayfamızdan bulabilirsiniz.

Feromon Etkili Orijinal Parfümleri Test Etmek


Öncelikler feromon hormonu nedir? hakkında bilgi edinmek isterseniz başta verdiğimiz linki tıklayarak feromonlar ile ilgili bilgiler elde edebilirsiniz, feromon hormonu, feromon çeşitleri ve insanlarda feromon hormonunun işlevlerini öğrenebilirsiniz.

1. Adım Parfümün Ambalajına Dikkat Ediniz.


Burada gerçek anlamda bir orjinal feromonlu parfüm, almadıysanız, ambalajının itina gösterilmeden sıradan bir ambalaj olduğunu ilk görüşte anlarsınız, parfüm kutusu üzerindeki bilgi içerikli yazılar, özensiz ve şekilsiz bir biçimdedir. Bazı orijinal parfüm satan marka firmalar sahte ürünlerle mücadele etmek için kabartma amblemlerini kullanmakta ve taklit edilebilir niteliğini azaltmaktadır. Bu yöntem ile pheromone içerikli parfümler içinde geçerlidir. İlk intibanız parfümün orijinal olup olmadığı hakkında şüphe edip, etmediğiniz konusunda ilk belirtidir.

2.Adım Parfümün Pheremone Katkılı Olduğunu Net Göstermesi


Burada ise Feromonlu bir parfüm satın aldığınıza inanıyorsanız! parfüm kutusu üzerinde veya parfüm şişesi üzerinde pheromone ibaresinin geçmesi önemlidir. Sebebi ise; bu konu hakkında insanların çok az şey bildiği ile doğru bir orantı oluşturmaktadır. Bu gibi parfüm satışlarının popülerliğinin artması ile sahte marka üreten kalpazanların piyasada 5-10 tl ye satılan açık parfümleri bayan uyarıcı veya erkekleri etkileyen afrodizyak parfüm diye müşteriye satmaları. Üzerinde feromonla ilgili hiç bir ibare veya işaret olmayan parfümleri bayan azdırıcı parfüm adı altında satmaları sizi yanıltmasın. Eğer cinsel uyarıcı niteliğinde bir parfüm arıyorsanız pheromone yazısını görün.

3.Adım Parfümlerde Hologram Etiketine Bakın


Genelde orijinal feromon parfümlerin üzerinde hem hologram etiketi, hemde barkod numarası yazılıdır, bu etiketin orjinalliğini ve gerçekliği kanıtlayan özelliklerdendir. Marka kontrollerini yapınız ve güven verici sitelerden feromonlu parfüm satın alın. Kayratürk firmamız uzun yıllar boyunca feromon parfüm satışı yapan köklü bir kozmetik firmasıdır.

4.Adım Rengini İnceleyin


Normal klasik parfümlerde olduğu gibi feromon kokulu parfümlerinde rengini inceleyerek karşılaştırma yapın ve bu şekilde orjinalmi sahte mi? bir kanıya varabilirsiniz.

5.Adım Feromonun Kokusunu Değil Etkisini Test Edin.


Evet şimdi Feromonun orijinal mi sahte mi? en önemli ve en etkili aşamasındayız. Feromon parfümlerin aslında parfüm demekte tam manası ile doğru değil! nedini ise Feromonun tam manası ile çiçeksi, baharatlı, misk yada amber kokan bir kokusu yok, zaten pheromone tamda bu sırada devreye giriyor. Burada önemli olan kişide ve karşı cinste uyardığı bir öz güven, mutluluk ve rahat tavır havası desek yanıltmış olmayız. İnsana ayrı bir karizma veren hem kendinde hemde karşı cinste bu etkiyi yaratan bir hormon salgısı. Eğer bu etkiyi kendinizde uzun bir süre hissediyorsanız Feromon katkılı bir ürün kullanıyorsunuz demektir. Zaten orijinal olup olmadığı hakkında kesin bilgiyi bu adımda elde etmiş olursunuz.


Bundan bir önceki yazımızda parfümör uzmanlarının yeni araştırmalar sonucunda vücudumuzda parfümün nereye sıkılması hakkında yeni vede ilginç açıklaması olan makalemizi En İlginç Parfüm Sıkma Yeri başlıklı yazımızda inceleyebilirsiniz. Göbek deliğine neden ve niçin parfüm sıkılır ABD'den parfümörler açıklıyor.

10 yorum

katkılarınız için çok teşekkür ederim bu tür feromonlu parfümlerin orjinallerini bulmak hakikaten zor oluyor sizlerden aldım gayet memnunum.

gerçekten güzel ve faydalı bilgiler buldum uyarılarınız için ayrıca teşekkür ederim sizler satış yapıyorsanız sizlerden almak isterim lütfen yardımcı olun

burada orijinal feromon parfümlerin bulunması gerçek anlamda zor sizden alabilir miyim? rica etsem

Firma olarak kozmetik sektöründe % 80 oranında cinsel içerikli parfüm satışı yapmaktayız tabiki müşteri temsilcimiz size yardımcı olacaktır.

gerçekten teşekkür ederim parfüm için sizlerden aldım hüsrana uğramadım etkili hatta kokusuda gayet güzel

sizlere tavsiye ederim arkadaşlar gerçekten orjinal ürün satan feromon içeren parfüm bulabileeğiniz satın aldıktan sonra üzülmeyeceğiniz bir firma bütün samimiyetimle söylüyorum

sizin sattığınız ürünü kontrol ettirdim özellikle orjinal olduğu görüldü ben bu şeylere dikkat ederim genel parfüm koordinasyonu ile görüştüm helal olsun

burdan orjinal parfüm tüyolarını aldım teşekkür ederim cinsel parfüm alırsam sizden alacağım fakat bu sıra düşünmüyorum

bence parfümün orjinal olup olmadığını sizinde resimde gösterdiği barkod amleminden anlaşılabilir ben öyle kontrol ediyorum

bana göre orjinal parfüm ile sahte parfüm arasında gerçek anlamda farklar bulabilirsiniz fakat küçük ayrıntılara dikkatlice kontrol etmeniz önemli marka parfümlerin kutusu bile değişik göze alıcı geliyor