En Etkili Feromon Parfümler Baştan Çıkarıcı Parfümlerde % 25 İndirim 2017 Yılının En Sexy Parfümleri Kokunuzla Büyüleyin 1 Sıkışta Etkilemek Hiç Bu Kadar Kolay Olmamıştı

En İlginç Parfüm Sıkma Yeriniz

Uzun zamandır süregelen parfüm sıkma yeri, boyun ve bilekler dışında ilginç fakat mantıklı olan en doğru yerin göbek deliği olduğunu uzmanlar açıkladı. Amerika Birleşik Devletleri merkezli bir kadın sağlığı dergisi olan Self'e röportaj veren Parfümör Steven Claisse vücudumuzda bulunan göbek deliğinin parfüm kokusunun vücut sıcaklığı ile yaymak için merkez nokta olduğunu belirtti. Parfümör Steven Claisse göbek deliği tezini merkez nabız noktası olmasından kaynaklandığının altını çizdi.


Göbek Deliğine Parfüm Sıkılır mı?

Göbek Deliğine Parfüm Sıkmak!

Birçok parfüm kullanıcısını şaşırtan bir tezin Parfümör Steven Claisse tarafından ortaya atılması ile merkez nabız noktalardan birisi olan göbek deliğine parfüm sıkmanın parfüm kalıcılığını ve yaygınlığının artmasına bağlıyor.

Şimdiye Kadar En İlginç Yer


Parfüm kullanımı toplumlarda en gözde noktalar bilek ve boyun bölgesi olduğu ve bu uygulamalarında kokuyu en güzel ve dengeli bir şekilde yayması için nabız bölgelerinin tercih edildiği biliniyordu. Şimdiye kadar insanlara en ilginç yer olarak göbek deliğini parfüm sıkmak için en ideal yer olarak gösteriliyor. Diğer parfüm uzmanlarından gelecek açıklamalar ise bu yazımızın devamı olarak yerini alacaktır.

Liv Tyler'de Göbek Deliğine Parfüm Sıkıyormuş


Daha önce göbek deliğine parfüm sıktığını söyleyen ABD'li oyuncu Liv Tyler The Gloss dergisine verdiği konuşmasında; parmağına damlattığı parfümün bir kısmını göbek deliğine bir kısmını ise boyun bölgesine sürdüğünü açıklamıştır. Bu yöntemi ise babası Steven Tyler'in öğrettiğini söylemişti.
Bazı parfumör uzmanları ise bilek, boyun ve dizlerinde aynı etkiyi yaptığını vurguluyor. (İngiliz kökenli parfümör Ruth Mastenbroek)

Bir önceki yazımızda parfümlerin altında bilgi amaçlı olarak edp, edt, edc gibi kokuların kalıcılığı ve parfümlerin yoğunluğunu belirtmede kullanılan imgelerin ne olduğundan ne işe yaradığından ve oranlarından bahsedilmektedir.

8 yorum

bu ilginç şey gerçekten banada mantıklı geldi göbek deliği merkez noktasını oluşturuyormuş nabız yönünden ama boyun ve bileklerde aynı işlevi görüyormuş parfüm sıkmak için yeni yer keşfi

ilk defa duydum ben böyle şey ama gerçekten de mantıklı geldi bana bizlerin kullanması çok zor bir ihtimal olacak göbek deliğine parfüm sıkmak ilginç.!!

bırakın ya arkadaşlar ne olur biz bildiğimiz gibi sıkalım parfümümüzünü olayı fazla abartmışlar bu parfümörler

en azından br altarnatif olarak değerlendirilebilir ama kimsenin bunu yapacağını sanmıyorum tabi farklı düşünenler hariç ama çoğunluk boyun bölgelere sıkıyor parfümü

yakın bir dostum söyledi bunu inanmadım ama şimdi inandım parfümör ingiliz galiba bu konuda uzman ;)

tavsiye olarak kullanılır kullanılmaz diye bir şey söylemek gereksiz olur denenmeli ama kaliyeli parfüm olacak ve esans niteliğinde olacak

hakikaten yayınınızın başındaki ''en'' doğru bir şekilde kullanılmış şimdiye kadar rast geldiğim en ilginş parfüm sıkma yerimiz güleyimmi ağlaayımmı :)

şimdi herşeyimi bıraktım ve sizin yazınızı okuyorum bende denesem mi denemesem mi bilemedim bana bir yol gösterin :)