En Etkili Feromon Parfümler Baştan Çıkarıcı Parfümlerde % 25 İndirim 2017 Yılının En Sexy Parfümleri Kokunuzla Büyüleyin 1 Sıkışta Etkilemek Hiç Bu Kadar Kolay Olmamıştı

Cinsel Azdırıcı Koku

Cinsellikte bir çok neden kişilerdeki libidoları harekete geçirir ve cinsel istek duymanızı ve bu doğrultuda hareket etmenizi kuvvetlendiren hormonlar salgılarlar, bilimsel olarak kanıtlanmış olan bu hormonlar çeşitli biçimlerde kendilerini gösterir.

Buna neden olan bir çok sonuçlar arasında, cinsel isteğin artırılmasına katkı sağlayan yiyecekler, içecek, kokular vb. bulunmaktadır. Örnek olarak cinsel isteği arttıran yiyecekler insanın kendini zinde olmasına da katkıda bulunuyor bilakis yiyecekler kadar içeceklerinde birçok yönden cinsel isteği arttırdığı bilinmektedir, tabi bu içecek ve yiyeceklerden vurgu yapılmak istenilen, afrodizyak etkili olanlarıdır.



Cinsel Azdırıcı Koku

Seksapaliteyi Artıran Kokular

Cinsel arzu veya isteğin artmasını sağlayan bazı koku grupları bulunmaktadır, afrodizyak kokular tarih öncesinden bu güne kadar gelmiştir.

Cinsel Azdırıcı Kokuların Formülü


Cinsel azdırıcı koku ise hormon salgılayan ve karşı cinsin etkilenmesine neden olan pheromone içeren formüllü kokulardır. Bilinen adı ile feromonlu kokular denilmektedir. Tabi burada, kokuların bunlarla sınırlı olmadığını gösteren bilim açısından araştırmalar yapan kişilerin bahsettikleri de ayrı bir formül niteliğindendir. Cinsel istek arttırıcı (azdırıcı) kokulara örnek olarak araştırmalarımız da yer verdiğimin kokular bulunmaktadır doğal olan fakat her yerde bulunamayan kokular mevcuttur. Bu konuda daha fazla bilgi için Afrodizyak Etkili Parfüm başlıklı makalemizi okumanızı tavsiye ederiz.

Bundan bin önceki makalemiz olan En Etkili Feromon Parfüm Markası başlıklı makalemizde En Etkili afrodizyak ve feromon parfüm markası olan Hot markasından bahsedilmektedir.

14 yorum

kaliteli cinsel kokuların satışını yapıyormusunuz ben sizden almak istiyorum

cinsellikte bu şekilde azdırıcı kokular bulunmakta bi keresinde bir filmden izlemiştim

cinsel azdırıcı kokular bulunuyor mu şaşılacak şey

azdırıcı koku diye ilk defa duyuyorum ben gerçekten varmı böyle bir parfüm veya benzeri şey

bende denemek ister bu parfume gayet ilgi çekici ve neşeli

azdırıcı kokuların bir çok çeşidi ve ayrı ayrı özellikte olanları var

cinsel azdırıcı şişelenmiş güzel kokular ve etkili seçenek ve özelikleri ile birlikte siteniz güzel olmuş

uyarıcı koku yani bir bayanı uyardığı gibi bir erkeğide cinsel yönden etkileşim sağlamasında iyi yani 2016 nın popüleri olmuş durumda

dur bakalım daha şaşacağımız şeyler ileriki yıllarda önümüze sıra sıra dizilecek

cinsellikte azdırıcı olarak internet üzerinden bir çok satış yapılmakta etkilerini kullanan arkadaşlar bilirler ama benim tercihim parfümlerden yana koku en güzeli karizma ve kolay kullanım

bayanları bu koku ile baştan çıkarmak ve onu etkilemek gerçekten kulağa hoş geliyor diğerlerine nazara parfüm kullanımı en mantıklısı geliyor

kokuların eskiden beri bir yeri var günümüzde ise bu bilim ve teknoljinin ilerlemesiyle daha kolay kullanılır ve bulunur bir hal aldı cinsel hayatı mutsuz olanlar kullanabilir

kadınları azdırıcı koku cinsel isteğin güçlenmesini sağlayan ve seks hayatınızı canlandıran bir şey olarak değerlendiriliyor ama bence biraz abartılmış

bu kokuları kendimizde evde yapabiliriz tabi uğraşmak istemeyenler parfüm konusunu değerlendirebilir kendi karışımınız daha etkili olacağı inancındayım deneyin görürsünüz