En Etkili Feromon Parfümler Baştan Çıkarıcı Parfümlerde % 25 İndirim 2017 Yılının En Sexy Parfümleri Kokunuzla Büyüleyin 1 Sıkışta Etkilemek Hiç Bu Kadar Kolay Olmamıştı

Afrodizyak Parfümlerin Etkisi

Afrodizyak parfümlerin etkisi bilinmektedir fakat hangileri en etkili afrodizyak parfümler arasındadır? bu tür etkileyici parfümler alırken müşterileri bu kokuları olduğunca araştırma alanına alarak ince eleyip sık dokumaktadırlar. Zaten yapılması gerekende budur çünkü bu kadar rekabet oranı bol olan parfümleri hem satıcıları hemde alıcıları tarafından yoğun bir şekilde talep edilmektedir.



Afrodizyak Parfümlerin Etkisi

Afrodizyak Parfümlerin İçeriği

Afrodizyaklar cinsel çekicilik açısından en etkili maddelerdir, bu grup içerisinde bulunan bazı kokular şu şekildedir; Bergamot, Sedir, Çikolata, Vanliya kokuları afrodizyak etkisi yaratabilir.

Afrodizyak Aromalı Parfümlerin İçeriği ve Etkisi


Uzun yıllar boyunca cinsel isteğin artmasına olanak sağlayan afrodizyaklar çeşitli biçimlerde kullanılmıştır, bunlar; afrodizyaklı besinler, afrodizyaklı içecekler ve cinsel isteği arttıran kokular olmak üzere 3 grup içerisinde inceleyebiliriz. Burada yapılan genellemenin en etkili olanlarından birisi kokulardır. Koku uzmanlarının açıklamaları doğrultusunda bayanlarda ve kadınlarda afrodizyak etkisi yaratan kokular farklı olduğu görüşü yoğundur.

Afrodizyak aromalı bir parfümün içeriğinde yer alan kokular ➨ afrodizyak etkisi yaratan kokulardan oluşmalı ve konsantrelerinin en iyi bir şekilde etki yaratması amaçlanarak aromasının birleştirilmesi sonucunda etkili bir afrodizyaklı parfüm edilmektedir.

Erkeklerin Kullanımı İçin, Kadınlarda Afrodizyak Etkisi Yaratan Koku Türleri


Kokular üzerinde bilimsel çalışmalar yapan ve bu konularda profesyonel bazı koku uzmanlarının erkek kullanımı için kadınlara çekici gelen afrodizyak parfümlerin karışımlarında kullanılan koku türlerinin bazıları şu şekildedir,

Şakayık Çiçeği, Mango , Ananas, Meşe Yosunu, Çakşır Otu, Hanımeli, Zambak veya benzeri afrodizyak etkisi yaratmaya yarayan kokulardır, Burada önemli bir nokta ise bu kokuların bazen tek başlarına bir etki yapmadığı aroma ve notalama sisteminin öneminin altını bilhassa çizmek gerekmektedir.

Bu tür kokuların karışımları şişelenmiş güzel kokuların içerisine portakal çiçeği kokusu, öd veya misk bitkisinden elde edilen koku karışımı yapılarak afrodizyak etkili yaratılabilir. Ayrıca; Bergamot ile gül yada sedir (çiçek/bitki) kokularını karıştırarak afrodizyak parfümlerin etkisi yükseltilebilir.

Kadınların Kullanımı İçin, Erkeklerde Afrodizyak Etkisi Yaratan Koku Türleri


Genel olarak erkeklerde afrodizyak etkisi veren kokular, kadınların kullanımı için koku türlerinin bazıları şu şekildedir.

Koku grupları içerisinde oryantal ve tatlı grubu kokular erkeklerde afrodizyak etkisi yaratan koku gruplarıdır, bunlar: Vanilya meyve kokusu, Çikolata, kayısı meyvesi , Japon kirazı çiçeği olarak bilinen çiçek türü, şeftali meyvesi, ve kırmızı meyveli, aromalı kokular erkeklerde afrodizyak etkisi kuvveti olan kokulardır.

Bazı çiçek grubunda yer alan kokularda erkekler için cinsel isteğin artmasını sağlayan kokular içerisindedir. Bunlar ise gül, siyah orkide çiçeği, beyaz çay ve benzeri kokularda erkeklerin seksapalitesini yükselten kokulardır.

➨ Fakat erkeklere en çekici gelen afrodizyak parfümler tatlı ve çikolata grubuna ait kokuların olduğu söylenmektedir.

Afrodizyak Parfüm Etki ve Tercihi Söyleşisi


Etkilerine gelindiğinde ise şu şekilde açıklamada bulunabiliriz çok etkili olanları memnun edici derecede etkiye sahip olanları ve en etkili olanları, alıcıları tarafından en çok satılanları en etkili olanları arasında gösterilmektedir buda müşteri memnuniyet oranı ile doğru orantılıdır.


Bundan bir önceki yazımız olan Azdırıcı Parfümler İşe Yarıyor mu? başlıklı makalemizde azdırıcı parfümlerin işe yarayıp yaramadı hakkında bilgiler yer almaktadır.

15 yorum

etkili parfüm bulmak kolay değil ama sizler aracılığı ile güzel sonuçlar elde ettim

afrodizyak parfümlerin etkisinden etkilendim doğrusu :)

daha ne kadar müşteri buluyor bu tür saçma sapan parfümler anlamış değilim

inanasım gelmiyor işin açığı etkili olsa bu kadar olmaz hani

instagram da paylaşımlarda bulunuyor fakat hiç biri bu kadar faydalı değil tafsiye ediyorum

en etkili feromon olarak hot öneriyorsunuz pörfek olmasa da iyi bir öneri katılıyorum sizlere ama daha iyileri de var

etkisi kesin mi değil mi bir de onu konuşalım bir çok ünlü marka bu tür esans veya deodorantları üretiyor tabi talep yoğun olunca onlarda voleyi nereden vuracak biliyor ;)

söylediklerinize katılıyorum, fakat yabana atılacak cinsten de değil hani !onuda özelikle belirtmek isterim.

afrodizyak etkisi yaratan bir çok koku bulunuyor bunlardan hangisini bizlere önerirsiniz çünkü afrodizyak kokuların çeşidive markası o kadar fazla ki hangisini alacağıma şaşa kaldım

elimden geldği kadarıyla en iyisini bulmaya çalışıyorum bana önerebileceğiniz en iyi afrodizyaklı arfüm markası hangisi olur ayrıca sizlerde bulunuyormu bu koku

ben burda şunu öğrenmek istiyorum hem kadınları etkileyen hemde erkekleri etkileyen afrodizyak parfüm varmıdır unisexmi diyorlar ismine ne bilemiyorum tam

ben en etkili olarak bu parfümleri biliyorum coco coco ve armani bu konularda gayet etkili bir parfüm üretiyorlar disell ise nadiren ama işe yarar

bizlerde afrodizyak etkisi yaratan bir koku üretebiliriz arkadaşlar parfüm almanıza gerek yok ma bu üztünüzde kokmaz evin içerisinde belirli bitki karılımlarından üretilen kokularda cinsellikte etki yaratıyor ben bu şekilde yapıyorum sizede öneririm.

bu tür parfümlerin açık şeklinde olanlarıda var ben aldım hiç bir işe yaramıyor hatta bu deyiş tarzımı bozacaktım terbiyem müseade etmiyor, adamlar açık pararfuesi afrodizyaklı diye satıyor almayın arkadaşlar bu site için bahsetmiyorum bazı sitelerde bu şekilde burası güvenilir bir firmaya benziyor.

erkeklerin kullanımına uygun olan afrodizyak etkili parfümleri bulabileceğimiz internet adresleri var mıdır acaba burdada afrodizyaklı parfüm satılıyor ama benim istediğim marka yok