En Etkili Feromon Parfümler Baştan Çıkarıcı Parfümlerde % 25 İndirim 2017 Yılının En Sexy Parfümleri Kokunuzla Büyüleyin 1 Sıkışta Etkilemek Hiç Bu Kadar Kolay Olmamıştı

Feromon Parfüm İçin Yorum Bekleyenler

Feromon parfümlerinin kullanıcı yorumları hakkındaki araştırma ve gözlemlerimizin sonucunda feromon kullanıcıları ürün yorumlarını yaptıkları farklı ve en çok satış yapan sitelerden memnuniyet oranı veya olumsuz geri dönüşüm sağlayan kullanıcılar, kullandıkları feromonlu parfümler hakkındaki görüşlerinin beyanlarını açık ve net bir kullanıcı yorumları belirtmişlerdir. Bu beyanlar aşağıdaki gibidir.


Feromon Parfüm Yorumları

En Fazla Yorumlar

Feromon parfümlerin talebi marka ve etkili olmasına bağlı olarak değişmektedir, en fazla kullanıcı grubunun ve satın almak isteyen kişilerin yorumlarının yüzdelik dilimleri aşağıda gösterilmiştir.

Feromon Parfüm Kullanıcı Yorumlarını


İlk yapılan gözlemlerimiz, Feromon parfümün tanımını bir çok kişi yanlış biliyor veya bilmiyor, parfüm sektöründe feromonlu parfüm tanımı ''azdırıcı parfüm'' olarak algılanıyor bu tespit cinsel yönden kişileri cezbeden koku yoluyla algılanan fakat koku olmayan hormon salgısıdır. Soru ve cevap şeklinde Feromon parfüm yorumları hakkında aşağıdaki yazımızdan daha fazla bilgi edinebilirsiniz.

Feromon Parfüm Soruları İle İlgili Yorumlar


1.Yüzdelik Yorumları % 50 ➪ Feromon parfüm nasıldır? etkisini bilen arkadaşlar varsa önerebilirler mi? 2.Yüzdelik Yorumları % 20 ➪ Feromon parfüm diye bir koku alacağım işe yarıyormu? yardım edin
3.Yüzdelik Yorumları % 15 ➪ En Etkili Feromon parfüm orijinal markaları nelerdir?
4.Yüzdelik Yorumları % 8 ➪ Saf Foromon oranı yüksek parfümleri nerede satılır?
5.Yüzdelik Yorumları % 7 ➪ Feromon cinsel parfüm gerçek mi?

Feromon Parfüm Cevapları İle İlgili Yorumlar


1.Yüzdelik Cevap Yorumları ➪ Feromon Parfüm cinsel çekicilik sağlayan bir ürün kokmaz ama etkiler orijinalini bulursanız alınız. sekste heyecan yaratır, hormon salgısı vardır saf feromon % sine dikkat ediniz.
2.Yüzdelik Cevap Yorumları ➪ Feromonlu diye satılan sahte ürünlere denk gelmezseniz iyi denilebilir,
3.Yüzdelik Cevap Yorumları ➪ Hot, axcite, lure, yess markaları işinize yarayabilir, diğerlerinden uzak durunuz.
4.Yüzdelik Cevap Yorumları ➪ En Yüksek pheromone içerikli cinsel parfüm actiex labaraturas
5.Yüzdelik Cevap Yorumları ➪ İlginizi çektiği kadar memnun kalmasanız da, iyi denilebilir. orijinalleri.

Eğer bu tür parfümlerden alırken kullanıcı yorumlarını okumak istiyorsanız sitemize göz atabilirsiniz, tamamen feromon parfüm yorumları kullanıcıları tarafından yazılan ve değerlendirmesi yukarıdaki genelleme olarak yapılmıştır.

Feromon Parfüm Kullanıcı Yorumlarının Şikayetleri


Bazı web sitelerinde insanlara algı operasyonları düzenlenerek, trejikomik sloganlar ile kişileri kandırarak, slogan haline kullanılan kelimeler;

''Bu parfümü kullandıktan sonra kadınların ilgi odağı oldum''

'' O kadar çok etkili ki bayan arkadaşım ilişki teklifi etti''

''Cinsellikte şaşırtan azdırıcı parfüm anında ilişki''

diye yazılmış ancak bu bahse konu olan şişelenmiş kokular karşı cinsi etkilese de o kadar ''uzun boylu'' olmasını sağlamıyor, maalesef en fazla dikkatimizi çeken parfüm kullanıcı yorumlarında şikayetleri ise sattıkları ürünün ise feromonla veya afrodizyakla hiç alakası olmamasına rağmen tanıtımını bu şekilde yaparak sahtekarlık etmeleri.

Kayratürk parfüm sektöründe kozmetik firması olarak pheromone içerikli parfümler bulunmaktadır. Bu tür koku aslında feromon''bir koku değil'' salgı yoluyla kişilere ulaşan bir hormon, azdırıcı parfüm olarak adlandırılan kokular ve deodorantlar firmamız bünyesinde mevcuttur.

Bundan bir önceki yazımız olan Pheromone İçeren Parfümler Nasıldır başlıklı yazımızda pheromone içeren parfümlerin özellikleri kullanıcı tarafından beğenilmeleri hakkında bilgilere yer verilmektedir.

17 yorum

evet gerçektende sizlerin bahsettiği gibi yazıyor bu yorumlara güvenmelimiyim

bence güzel ama yorumlarda sizlerin sözylediği gibi feromon parfümler hakkında gerçekten ilgi çekici

bende almak istiyorum

feromon parfümleri için gerçekten açıklayıcı ve tamamlayıcı bilgiler

yorumlar gerçekten güzel ve içten yazılmış teşekkürler

yorumlar için teşekkür ederim arkadaşlar aradığımı buldum

yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar parfüm alıp almama konusundaki endişelerimi giderdiniz

bence eksik söylenenleri tamamlayan ve çeşitleri hakkında genel ve özetleyebilir bilgiler sunuyor okumanız yeter

kulkanıcıların görüşleri önemli buna da bir katkı olarak bede yorum yazmak istedim biraz etkisi var yani pişman değilim desem yeridir

şimdi bende doğal olarak almadan önce yorumlara ve kullanıcıların bu tür bir cinsel üründen memnuniyet oranlarına bakarım hatta telefon numarasını ararım

eğer marka parfüm almak istiyorsan piyasa araştırmasını iyi yapmalısın, bu sitede fena değil, değerlendirilebilir? tabi yönetici benim yorumumu silmezse..!

arkadaşlar bende kullandım bu feromon parfümü eğer iyisine denk gelirseniz denemenizi tavsiye ederim ama orjinalolacak hot parfüm kullandım biraz olsun işe yarar

evet beyler birbirimize destek olalım eğer azdırıcı parfüm kullanan ve etkisini gören varsa yorumlarınızı yazın en azından ön ayak oluruz iyimi kötümü

size tavsiye edeceğim bir parfüm var yalan söylemek istemem ben kullanmadım ama bi arkadaşım önermişti axtivex mi ney adınıda tam yazamadım ama bundan memnun kalmış bende sizlerle paylaşmak istedim

bu gibi fikir alışverişi yapacağımız feromon parfüm sitesi çok az sayıda burada yorumlarınızı yazın bende bekliyorum kullanan arkadaşlar lütfen bizleride düşünün

ben kullandım fena sayılmaz aslında etkisini bir kaç kere gördüm gördüm derken kız arkadaşım parfümün güzelmiş dedi ama ende ona diyemedim ki seni etkiledi mi diye sadece samimi bir itiraf ile teşekkür ettim :)

sizlerinde bahsettiği gibi ben çok araştırdım hemen hemen bu feromon hakkında tüm yorumları okudum sayfanızda yazdığı gibi aynen doğru bir çalışma yapmışsınız tebrik ederim.