En Etkili Feromon Parfümler Baştan Çıkarıcı Parfümlerde % 25 İndirim 2017 Yılının En Sexy Parfümleri Kokunuzla Büyüleyin 1 Sıkışta Etkilemek Hiç Bu Kadar Kolay Olmamıştı

Parfümün ve Sen

Bilinir ki insanlar kendilerine has kokularla özdeşleşerek kendi parfümlerinin yansıması olan duygu ve düşüncelerin koku olarak ortaya koyması insanlarla birleşen vazgeçilmez bir hobinizdir. Bu duygu ve düşüncelerinizi bir arada buluşturan bu kokunuzdan sizin vazgeçmeyeceğiniz gibi çevrenizdeki insanlarında kokunuza alışması ile parfümünüzü sevmesi kişisel olarak bir sempati ve yaklaşım yaratmaktadır.


Parfümün ve Sen

Hagi Parfüm Seni Anlatır

Parfüm, deodorant veya kokuların günümüzde o kadar yeri var ki, teknolojinin gelişmesiyle birlikte kişiye özel parfümlerin tasarlanması dahada hızlandı, popüler olan parfümlerde bundan çeşitlerini arttırdı

Parfümünüzü Karakterinize Göre Seçin


Parfüm kullanmak işin en kolay tarafı olsa gerek ama gel gelelim ki bu parfümü seçme konusunda bir çok kişi zorlanıyordur, hepsi birbirinden güzel ve hepsinin ayrı bir tarzı var, kokunuzla karizmatik mi olmak istersiniz yoksa sert bir erkeği veya tarz olarak tutkulu birisini mi karşıya nüks etmek istersiniz?

Bu iş sanıldığı kadar kolay olmayacağa benziyor. Ama seçiminizde parfümünüzü devamlılığını ön planda tutarsanız tek bir parfüm kullanmak gerçekten güzel bir şey çevreden de gelecek tüm algıları üzerinizde yansıtırsanız her haliniz karizmatik ve doğal olacaktır. O yüzden parfümünüzü karakterinize göre seçmenizi ve en güzelini ve kalite bakımından birinci sınıf kullanmanızı tavsiye ederiz.

Sevdiğiniz Başka Bir Parfümü 2. Planda Tutun


Bu parfüm seçme işi kimine göre biraz karışık kimine göre ise tek ve vazgeçilmezdir. Parfümünüzü başkalarının önerisine göre değil kendi tercihinize göre seçin. Bu sizin kendinize olan öz güveninizi de artıracaktır.

Son olarak sevgiliniz ve sizin çok güzel bir birlikteliğine eşlik edecek olan kokunuzun yansıması ile sevdiğinizi büyülemiş olursunuz. En güzel kokularda kalmanız dileği ile..


Bir önceki yazımız olan ''Cinsel Parfümler'' başlıklı burada ki makalemizde cinsel parfüm kısımları ve türleri hakkında bilgilere yer verilmektedir. Ayrıca nerede satılır gibi bilgilerde yer almaktadır.

24 yorum

kaliteli parfüm olsun istiyorum sizlerde kalite bakımından parfüm satıyormusunuz.

bizim satışlarımız orjinal bandrollu ve faturalıdır. Pheromone içeriklidir.

bu tür feromon içeren parfümlerde bilgi alınacak site çok az sayıda tebrik ederim güzel çalışmalarınız var bende sizden parfüm almıştım gayet memnun kaldım

parfümler orjinalsa bi sıkıntı çıkmaz galiba bende almayı düşünüyorum

böyle durumlarda en iyisi almak lazım arkadaşlar benden sizlere tavsiye orjinalini alın paranıza kıyın mutlu olun

ya bu parfümüm ve ben zaten ayrılmaz ekirüm benim

ya arkadaşlar parfüm değilmi kullanın gitsin işte ama orjinalini kulanın buradan aldım bende güzel işe yarar

satışları çoğalan parfümlerden haberdar olmak için bir yönteminiz var mıdır acaba

gerçekten hatıra değer bir açıklama yapılmış teşekkür ederiz

parfümünle bir ilişki içerisinde olman gerekir

son olarak parfümlerin durumu nedir en iyi parfüm hangisi

bence en iy parfüm afrodizyak içerikli olanlardır denemelisin

sanki parfüm benim kırk yıllık arkadaşım

ben kendimi bildim bileli parfüm kulanırım değişik kokularda denedim ama en çok hoşuma giden ve erkek arkadaşımı etkileyen kokuyu buldum ;)

benim kullandığım bir çeşit parfüm var oda bana yetiyor çevremden de olumlu not alıyorum şimdilik memnunum

fragrancy sizlere uzman kişilerin bizlere bahsedilen bir kaç cümle kuracağım bu konuda uzman olan arkadaşlar yıllarını bu konulara vermiş ve gerçekten neyin ne olduğunu çok iyi bilen kişiler yazları koku veya esans kullanımı ve kışları kullanımı hakkında bir çeşit açıklamalar yapmış yani yaz aylarında esans kullanımı veya flavour kullanımı değişik oluyormuş ben hep aynı kokuları hiç değişiklik yapmadan kullanıyorum

:) olayı abartmışsın ya altı üstü bir koku değilmi sanki ama sizin gibi parumeslere değer veren kişiler hiç az değil neyse özür dilerim sözüm için geri alıyorum

sen aslında onu bunu bırak ta gerçekte en çok hangi tür kokulardan hoşlanıyorsun miski amber mi yoksa lavanta mı sana kurban olsun tanımasamda seni sana alırım hatta ismin bile yazmıyor

parfümler insanların tarz ve hayata bakış açılarını, en güzel şekilde yansıtan bir kokudur. burada gerçekten güzel bir koku aldığınızda nasıl içinize neşe doluyorsa.. kötü bir koku aldığınız zamanda bi o kadar, nefret ve tiksinti duyuyorsunuz. marka parfümlerin özeliklerini iyi araştırmak lazım.

şimdilerde bu parfümörler diye anılan veya parfume yada koku uzmanlarının üzerinde alıştıkları bir konu var oda kişiye özel parfümlerin tasarımları ve Türkiye de Bu meslek en iyi para kazananların mesleği içerisinde ismi fazla duyulmasada gerçekten uçuk fiyatlar alıyorlar

her parfüm kullanıcısı zaten kendi kişiliğini ve tarzını yansıtmak için özel kokular kullanıyorlar gerçekten harika kokular mevcut ama sizin hoşunuza gitmesi en anlamlısını oluşturur

modası geçmiş losyonların veya deodorantların kokularına bayılıyorum en doğalolanları onlar bence şimdilerde bir şişelenmiş güzel koku oluşturuyorlar ama kokunun güzelini koymayı unutuyorlar sadece tasarım yönünden şişelerin güzelliği parfümün kokusunun önüne geçiyor buda alıcı ve satıcının ürünü ikna edebilmeleri için önemli ama içindeki koku soğan sarımsak gibi kokuyorsa o parfümün ne özelliği varki ?

parfümü karakteriks bir özelliği olmalı bence hani gökyüzüne aşıksınızdır size maviyi hatırlatan okyanus kokusu çok hoşunuza gide ve parfüm ile sizin aranıza güzel bir ambiyans oluşturur

markalar bu konuda gayet başarı görünüyor en kalitelisini bir armaniden beklersiniz sokakta satılan açık bir parfümcünün kokusunu ancak tuvaletten çıkınca sıkılır