En Etkili Feromon Parfümler Baştan Çıkarıcı Parfümlerde % 25 İndirim 2017 Yılının En Sexy Parfümleri Kokunuzla Büyüleyin 1 Sıkışta Etkilemek Hiç Bu Kadar Kolay Olmamıştı

Cinsel Uyarıcı Parfümler

Cinsel etkiye sahip uyarıcı parfümler, deodorant veya losyonları 2 kısım içerisinde incelenebilir, 1.si ekstra güçlendirilmiş saf feromon (bir tür hormon) katkılı pheromone etkisine sahip koku yolu ile algılanan fakat koku olmayan hormon salgılarıdır.

2.si ise afrodizyak etkisi yapan seksapalitesi yüksek aromalardan oluşan ve çok iyi bir şekilde formüle edilmiş kokulardan oluşur, yukarıdaki formüle edilmiş kelimesinin altını çizerek özellikle belirtmek isteriz ki, afrodizyak etkisi yapan bazı kokular tek başlarına kullanıldığında hiç bir cinsel uyarıcı etkiye sahip olmayabilir, onun için bu tür kokuların karışımı önem arz etmektedir.

Özellikle günümüzde bir çok kullanıcısı bulunan cinsel parfümler partnerler arasında tercih sebebi çok olan ürünler arasındadır. Etkisi tartışma konusu olan feromonlu cinsel istek arttırıcı parfümlerin satışları ve rekabetleri pheromone içeren parfüm sektöründe talep edilen miktarlar azımsanmayacak derecededir.


Cinsel Uyarıcı Parfümler

Karşı Cinsi Çekici Parfumes

Karşı cinsi etkileyen maksimum seviyede cinsel kokuların kullanıldığı (afrodizyak) spesiyal olarak formüle edilmiş şişelenmiş güzel kokulara cinsel uyarıcı kokular denir.

Cinsel Uyarıcı Parfümlerin Etkileri


Seksapalitesi yüksek uyarıcı parfümlerin etkileri arasında en önemli noktalardan bazıları şu şekildedir.

  • Uyarıcı parfüm kullanan kişilerde cinselliği ön planda tutan, karşı cinsi cezbedici etkisine sahiptir.
  • Seks isteğinin arttırıcı niteliğinde, yakınlaşma ve ilgi ve alakadarlık önemli ölçüde üst seviyelerdedir.
  • Hormon salgısı yapan parfümler genelde unisex parfümlerdir. Cinsel uyarılmayı hem kendisi hisseder, hemde karşı cinsi etkileme yetisine sahiptir.
  • Özgüveni yerinde karizmatik, cinsel hayata bakış açısını netleştirir.
  • Cinsel hormonların artış sağlaması ile, cinsel çekicilik ve intiba

Cinsel Uyarıcı Feromon Parfümlerin Yaygınlığı


Feromon içeren parfümlerin kullanımı oldukça yaygın olması çekici bir, koku yolu ile algılanan bir hormon VNO salgılaması ile birlikte gerçekten bilim insanlarının bu olay ve hormon salgısı hakkında görüşleri de oldukça yaygındır.

Bu tür parfümleri, deodorantları, losyon veya kolonyaları çekicilik yaratmak isteyen kişilerin kullanması gerçekten yaygın bir görüş vardır ki burada ki parfümlerin kullanımı da bu yöndedir.

Uyarıcı Kokular ve Salgılar İçin Gözlemler


Kullanan kişiler üzerinde araştırmalar yapan ve halen bu çerçevede gözlemler sürmektedir, çeşitli anket ve değerlendirmeler yapılarak parfümlerin etkileri araştırılmaktadır. Aslına bakılırsa bir devrim niteliğinde olan feromon hormonlarının keşfi ile bu hormonların parfümlerin içeriklerinde kullanılması da bir o kadar etkileyicidir.


Bundan bir önceki yazımız olan Parfümlerin Cinsel Etkisi başlıklı makalemizde kokuların kişiler üzerindeki etkileri ve cinsellikle alakalı bilgilere yer verilmektedir.

24 yorum

+18 konularında parfümün etkisi diğerlerine oranla yüksek gerçekten tercih sebebi

bu tür parfümleri ben kullansam gerçekten tehlikeli oılurum kızlar korkun benden feromon salgılıyorum

aslında normal olan parfümlerden aynı etkiyi vermiyor mu ?

+18 deyince bi şekil oluyorum direkt olarak parfüm kullanmak geldi aklıma

+18 parfrümü çıktı birde burdan yak arkadaş daha neler çıkacak kim bilir

vay be artı (+) 18 parfümler he süper bir fikir bence deneyeceğim

cinsellik ve parfüm gayet pozitif ilişki

cinsellik konusunda bir kaç sıkıntım var bu cinsel parfümler benim sorunumu çözer mi acaba

cinsellikte uyarıcı arayanlara özel bir metin hazırlanmış

bu parfümler sakıncalı bence

cinsellik için kullanılacaksa bir sakıncası yok zaten bunu cinsel etkili olsun diye kullananlar var parfüm gayet güzel bir seçim

cinsellikte afrodizyak etkisi mi yaratıyor bu parfümler

bende korktum bir an uyarıcı parfümler tanıdığım birisi bu kokuların gayet etkili sonuçlar verdiğini söylüyor

cinsellik ve kokular arasındaki ilişkiyi çok yakından takip eden birisi olarak bu tür parfümler etkili

isteğin uyarıcı özeliği ve seks konusunda cinsel isteği arttıran afrodizyak kokular bulunduğunu biliyorum kaliteli ve orjinal olması şart bu site güvenilir gibi geldi bana sizce?

bende öyle tahmin ediyorum yani bir kadının azması için felan kullanıldığında çeşitleri özellikleri bir çok marka var tehlikeli bence

hmm bu soruya gerçek manası ile orjinal bir yanıt vermek istiyorum cinsel açıdan biraz, etkili oluyor. fakat beklentinizi karşılamaya bilir % 100 bekliyorsanız % 75'e razı olmanız gerekir, parfüm çeşitleri ayrı ayrı iyi bir marka seçimi.! yapmak gerekli..

mevzu seks hayatı olunca çeşit eşit bilinmedik ürünleri görüyorum ama kokuların cinsel yaşam üzerindeki etkisi kanıtlanmış ve gözlemlenmiştir bu yüzden benimde tercihim parfüm yönünden olur diğer ürünleri cinsel istek açısından önemli fakat kokuların çekiciliği daha özel

uyarıcı özelli olan parfümlerin yaygınlığı gittikçe artıyor bu feromon hormonunun saplanması ilede renklendi insanlar üzerinde bir hormon salgısının bulunması parfüm sektörünü de hareketlendirdi

şimdilerde bu ürünleri internet üzerinden satın almak o kadar kolay oldu ki bulunduğum bu siteye bir şey demiyorum ama diğer siteler +18 uyarısı bile yok giren alıyor yasal uyarı olması lazım bence bu sitede olduğu gibi

cinsellik herkesin hayatında olan bir şey kokularda u yönden etkili kullanmak isteyenlere saygım var ama sapıklık yapmak için kullananlara lanet olsun

öz güveni artırmak ve kokunun etkileyici gücünden faydalanmak parfumesler için ideal bende kullanıyorum feromon içerikli değil ama afrodizyak etkisi yapan bir kozmetik ürünü deodorant

ben denedim gerçek manda etkisi var arkadaşlar, bu siteden aldım 3 gün içerisinde elime ulaştı gizli ve güvenli sayılabilecek bir site kullandığım üründen bir şikayetim yok gizlilik açısındanda gayet başarılı bir firma

seksapalite ile alakalı bir kozmetik ürünü ruj veya losyon kullanmak istiyorum parfüm kullanmak istemiyorum sizlerde losyon varmı bayanlara özel olacak erkeği etkileyecek cinsten olması şart.