En Etkili Feromon Parfümler Baştan Çıkarıcı Parfümlerde % 25 İndirim 2017 Yılının En Sexy Parfümleri Kokunuzla Büyüleyin 1 Sıkışta Etkilemek Hiç Bu Kadar Kolay Olmamıştı

Parfümlerin 2015 deki Rekabeti

Parfüm sektörü oldukça kalabalık ve içinden çıkılması zor olan bir durum. Burada 2015 yılının en iyi parfümlerini seçmekte FİFİ ödüllerine göz çevriliyor. Parfüm dünyasının Oscarı olarak bilinen prestij açısında önemli yeri olan FİFİ ödülleri Fragrance Foundation tarafından düzenleniyor. Newyork'ta düzenlenen bu törenle 2015 yılı parfüm rekabetini önde bitiren ve kariyer açısından yoluna devam eden parfüm markaları ve çeşitleri şu şekilde;

2015 Yılı En İyi Parfümlerin Oscarı Fifi Ödülleri


2015 Yılının En İyi Bayan Parfümü Dalında; Tom Ford Velvet Orchid Kadın Parfümü

2015 Yılının En İyi Erkek (Bay) Parfümü Dalında; Tom Ford Mandarino di Amalfi Erkek Parfümü

2015 Yılının En İyi Kadın Parfüm Prestij Mükafatı; Giorgio Armani Si

2015 Yılının En İyi Kadın Parfüm Prestij Mükafatı; Christian Dior Homme Eau for Men

2015 Yılının En İyi Niş Yapan Parfümü: By Killian Intoxicated

2015 Yılının En Şaşırtıcı Parfümü: Aramis Calligraphy Saffron

2015 Yılının En İyi Ambalaj Tasarımı Yapan Parfümü: By Killian Intoxicated ve Marc Jacobs Daisy Dream

2015 Yılının En İyi Parfümörü: Annie Buzantian

2015 Yılı Parfüm Rekabeti Söyleşisi


Bilindiği üzere parfümlerin kendi aralarındaki rekabet oranı gittikçe büyüyor, Kozmetik sektörünün önemli bir bölümünü sağlayan büyük markaların bir çok aroma ile esansiyel yağ katkıları ile keşif etmek için el değmemiş ormanlarda araştırma yapan güzel koku uzmanları (parfümörler) bulunmakta, tabi ki kar payı büyük olunca bunun için kendine mesafe tanımıyor.


2015 Parfüm Rekabeti

2015 En İyi Parfüm Markaları

Parfümlerin kokusu kadar önemli olan ve kalitesini ön planda tutmak isteyen markların yer aldığı Parfüm Fifi Ödüllerinde En İyi Erkek Parfümü Tom Ford Mandarino di Amalfi En İyi Kadın Tom Ford Velvet Orchid Ödülü aldı


Teknolojinin ilerlemesinin kozmetik sektöründeki rekabetin yansıması ise feromon hormonları bulunmasıyla gelişti, insanlar üzerinde feromonlar keşif edilince cinsel aktivite hormonlarının bu parfumeler içerisinde kullanılmaları söz konusu oldu, piyasada belirli markaların kokuları hakkında bilgi sahibiyizdir, aramızdaki muhabbet gereği ile birbirimize hangi marka parfümü kullanıyorsun, ''nereden aldın'' gibi konuşmalar geçiyordur, senin kokun daha hoş yada onun kokusunu hiç bir şeye değişmem diyenler..

Koku Söz Konusu Olunca


İnsanların koku algıları kişilere göre değişiyor, sen portakal kokusunu seviyorsundur, bir başkası ise menekşe parfümünden vazgeçmiyordur. En Güzel kokular etrafa güzel duygularda yansıtıyor başka bir deyişle insanın havası değişiyor, ruh hali rahatlıyor, düşünceli farklılaşıyor, bulunduğumuz ortamın havası kötü ise orada durmak bile istemiyoruz.


Bir önceki yazımızda ''Erkek Azdırıcı Parfüm'' Nedir? erkek azdırıcı parfüm işe yarar mı? özellikleri nelerdir gibi sorulara ayrıntılı bir biçimde yanıtlamaya çalıştık, erkekleri etkileyen parfümlerden ve bayanların kullanımı için en çok tavsiye edilen kokulardan bahsedilmektedir. ilginç olmasına rağmen bir çok müşteri bulan yazımızı okumak için burayı tıklayabilirsiniz.

65 yorum

hakısınız açıkcası bende böyle parfümler hakkında söyleşiler yapıyorum

merhabalar ismim aşye bende parfümler hakkında bir çok şey araştırdırm, sizlerinde dediği gibi düyada ve ülkemizde bir çok parfüm markası birbirleri ile kıyasıya bir yarış halindeler. ama bunların içerisinde en çokta sexy 212 ön sıralarda bilmem iszcede öylemi..

bende en güzel parfümlerin takipcisiyim kokusunu beğendiğim ve benim fenomen olan parfümüm amor amor. sizlerede tavsiye ederim.. süper ötesi kokusu var diyebilirim

Bu kulvarda en iyi işleri beceren kenzoo dur varmı daha ilerisini idda eden parfümmü adam gibi parfüm üretiyorlar

bi anket düzenleyin site sahipleri beni duyuyormusunuz parfüm meraklıları buradan okusun bence güzel bi etkileşim olur

2015 yılında yeni bir marka parfüm çıktımı bileniniz varmı acaba parfüm markası çok ama marka adı altında yani

bilindiği gibi bu parfüm sektöründe marklaşmış isimler her zaman diğerlerini geride bırakır isterse kaliteli olsun markanın ne kadar kuvvetli bi etkileşim sağladığı apaçık ortada

BENDE KATILIYORUM ALDIĞIMIZ PARFÜMLERİN KOKUSUNUN ÜZERİNİZDE NE KADAR KALDIĞINA DİKKAT ETMELİYİZ BAZI PARFÜMLER BİR SAAT ETKİLİ OLURKEN BAZILARI İSE ÜÇ DÖRT GÜN ETKİSİNİ SÜRDÜRÜYOR.

YA Arkadaşlar bırakın bu muhabbetleri millet aya çıktı be aya biz halen hangi parfüm daha iyi onu tartışıyoruz

çiçekler gibi kokmak ne güzel olurdu ama sonuçta doğal değil onların kokusu bi başka alıp götürüyor seni sonsuzluğa

hatıralar unutulur kokunuz asla unutulmaz ..

Benim yıllardır kullandığım bir parfümüm var ve halende kullanıyorum kendimi rahat ve keyifli hissediyorum o yüzden gerçekten sadece kendinize ait bir kokunuz olsun

Ben de zamanla alıştım arkadaşım ister kullanırsın istersen kullanmazsız sana zorla kimse bi şey satamaz bu ülkenin tüketici kanunu var sözleşmesi var hesabı..

BU kadar parfümünün arasından hangisi etkili nerden bilecem kullanan arkadaşlar tavsiyelerini lütfen belirtsin

en iyisi kenzo en iyisi kenzo daha ne deyimki en iyisi kenzo parfümdür..

hadi be kardeşim ben kullandım kenzo denen zıttırığı parası çok etkisi yok

ben yıllardır kullandığım bir koku var o da jagler vazgeçilmezim oldu işin açığı bazıları hiç sevmiyor ama benim çok hoşuma gidiyor

değerlendirlmesi gerekir benim fikrim

ya bu parfüm markaları anca reklam yapıyorlar normalde o reklamın parasını parfüm veya deodorantı geliştirmek için daha güzel olması için harcasalar ya

tabi her konuda rekabet olduğu gibi parfmüm sektöründede önemli bir rekabet var burda iyi parfüm kazanmıyor çok reklam veren parfüm kazanıyor.

ben buradan alışveriş yaptım ürünler orjinal kokularıda hoşuma gitti fakat müşteri temsilcisi ile bi sorun oluşmuştu onuda hallettiler işin doğrusu

benim herzaman masamın hemen yanıbaşında kullandığım özel bi parfümüm var ve kaliteli bi marka vazgeçilmezim oldu..

bence gerçekten işe yaradı ama tamda emin olamadım olsun buda yeterli geldi bana kız arkadaşım beni çekici buldu rekabet demek bu demek..

ya siz neyin tartışmasını yapıyorsunuz bu dünyada varsa yoksa en güzel parfümü hot markası üretir

güzel kokular sürmek karşıdsaki insanının size bakış açısını değiştiriyor gerçekten bu böyle

bence bu parfüm sektörünün yaptığı bizi sadece reklamları ile kandırıyorlar sokaktaki esansta aynı kokuyu veriyor

2015 bitti bitecek şimdi 2016 daki parfümlerin maratonu nasıl geçecek bakalım bence disel parfüm yine kazanan olacak bahisler disele :)

bence bu parfüm piyasay yakıp kavuruyo adamlar bir çok paralar kazanıyor tabi bunun zevkini çıkarması bize düşüyor eğer kaliteli bir parfümse ve kokusuda güzelse verdiğin paraya değiyor

arkadaşlar bende sizler gibi elimden geldiği kadarı ile parfümüm konusunda dikkatli davranıyorum iyi incele yapmanızı tavsiye ediyorum.. byee

armani dediğin parfüm türkiyede ne çok satılan parfüm bunun farkındamısın

en sevdiğim parfüm markası bulvari parfüm zihir zemberek bir kokusu var

parfümler hakkında bayağı bi araştırma içerisine soktum kendimi en güzelleri arasında edp markalı parfümüde alabilirsiniz gayet hoş ayrıca müşteri memnuniyetide güzel

bu sıralar yine parfüm tanıtımları başladı birbirinden güzel parfümler koşuşturuyor olacak

disell parfümün bu konuda rakiplerini geride bırakacağına inanıyorum

aslında fazla söze gerek yok bu konuda bvgari parfüm güzel işler başarıyor

bu parfüm ilişkileri böyle gelmiş böyle gider bence bizim verdiğimiz paralarda cabası olur

bu parfüm merasimini çok beğendim ben gerçekten insanın arayıpda zor bulduğu konularda çok teşekkür ederim bilgi sahibi oldum

evet yalan dolanla 2015 de bitti şimdi gelelim yeni kokulkara aşkın kokusuna

yeni parfümler çıktımı 2016 ya ait olan güzel okulu parfümler

ya bu güzel kokan tütsü çubukları kullanıyorum ama üstümde parfüm gibi etki yaratmıyor

bence bu parfümlerin içeriği etkili pheromone yazıyor biraz araştırdım etkili bi parfüm olduğu kanısına vardım

parfüm deyince rekabetsiz olmaz zannediyorum

ya biz 2016 ya girdik halen 2015 deki parfümler tartışılıyor gayet manyak tabi bu olay

yapılacak tek bir şey var bence alıp kullanmak güzel fikir elde etmişler parfümlerle feromonları birbirine karıştırmışlar

bence 2016 yı konuşalım 2015 geride kaldı tabi parfümlerde o derecede geride kaldı

lütfen artık site sahipleri 2016 yılındaki parfümlerin rekabetinden bahsedirn

ben bu sitenin takibini yapıyorum gerçekten güzel ve orjinal bilgilere yer veriyorlar

ben 2016 yıda geride bıraktım 2017 dide ne olacak bakalım bence pheromone içeren parfümler avantajlı diğerleri sadece marka oldukları için önde

bence 2015 parfümleri 2016 oranla çok daha egzotik ve etkileyeci

2015 parfümleri bence 2017 parfümlerini bile geride bırakacak

rekabet dinilince gerçekten üst kategorilerde parfümlerin de yer alması şaşırtıcı değil

böyle parfüm olurmu ya bir parfüm aldım hiç hoşuma gitmedi sizden almak istiyorum ben

parfümler burada gerçekten kaliteli ve cazip fiyatlar ile satış yapılıyor

evet katılıyorum bende satın aldım beklediğim kadar değil ama pişman mıyım hayır

ay gerçekten doğru bi izlenim yapmışsınız bravo hani..!

2015 içerisinde gerçekten dalgalanmalara sebep olacak bir rekabet yaşandığı söz konusu ama 2016 ondan daha hareketli geçecek

ah be kardeşim yılar çabuk geçiyor biz yaşlandık kozmetik sektörü hep ayakta durur yıllar öncesine dayanan bir şey var burada eskiden kızıl dereliler tütsü kullanırlarmış şimdikiler deodorant yarında başka bir şekilde kullanımı ve çeşitleri olur

ya sen kokudan anlamıyorsun yada aklın yok kenzo diyon daha ne diyon adamlar kendilerini kanıtlamış bir marka haline gelmiş

parfümlerin yılı.! 2015 yılı desek yanılgı olmaz gerçekten, ama gelecek yılar neyi gösterecek birde o taraftan bakalım çeşitleri geniş bir yelpazede.

2015 Yılının fifi ödülünü alan En İyi Bayan Parfumuesi Tom Ford Velvet Orchid Kadın Parfümü adı altında bir kozmetik ürünü kadınların en fazla hoşuna giden parfümler arasında başı çekiyor

Bu senenin 2015 fifi ödülü En İyi bayan parfume Prestiji Christian Dior Homme Eau for Men bende bu parfümün hastasıyım işin açığı bayılıyorum kokusunda

2015 yılında ödül almasını beklediğim ir parfüm markası vardı ama bende hayal kırıklığı yarattı fifi ödülünü almasını isterdim yakından takip ettiğim bir marka

2015 parfümlerinin rekabet oranı 2016 nazaran daha iyi tabi bu bahsedilen fifi ödüllerinde filim dönmüyorsa

en ilgi elci yanı 2015 senesinin parfüm niş ödülü By Killian Intoxicated gayet niş bir çıkış yapmış

ya bir parfümün ambalajına kadar ödül veriliyorsa gösterimin ne dereecede önemi olduğu hakkındaki düşüncelerim halen değişmedi 2015 Yılının En İyi Ambalaj Tasarımı By Killian Intoxicated ve Marc Jacobs Daisy Dream adlı parfümün tebrikler