En Etkili Feromon Parfümler Baştan Çıkarıcı Parfümlerde % 25 İndirim 2017 Yılının En Sexy Parfümleri Kokunuzla Büyüleyin 1 Sıkışta Etkilemek Hiç Bu Kadar Kolay Olmamıştı

Erkek Azdırıcı Parfüm

Erkekleri cinsel yönden etkileyen parfüm, bayanların kullanımına uygun olan gerek afrodizyak etkisi yapan kokuların birleşimiyle oluşturulmuş şişelenmiş güzel kokulara verilen bir isimdir. Farklı bir görüş olarak pheromone hormonu salgılayan içeriğinde bu hormon salgısı bulunduran parfümler erkek istek arttırıcı kokular içerisinde yer almaktadır. Burada spesiyal olarak tasarlanmış parfümlere erkek azdırıcı parfüm denir.

Erkekler için hazırlanmış özel feromon maddeler kullanılarak yapılan afrodizyak etkili parfümler bayanlar kullandığı zaman erkekler üzerinde ne derecede etkilidir. Aslında bu soruyu genelde erkekler soruyor ama kendini daha çekici ve sexy hisseden bayanların tercihi de göz ardı edilemez.


Erkek Azdırıcı Parfüm Tavsiyeleri

Erkekleri Etkileyen Parfüm

Parfümler içerisinde en fazla tercih edileni, en etkili olması ile eş değer bir çerçeve içerisinde vitrinlerde yerini almakta, Bayan kullanımı için erkeklerin seksapelinini yükselten parfüm markası Hot pheromone parfüm,

Popüler Afrodizyaklı Parfümleri


Parfüm sektörü oldukça kalabalık ve rağbeti yüksek olduğundan insanlar bu konuda bir çok çeşit koku bulunduğu için hangisini alsam daha etkilidir ve partnerimi ileri derecede etkileyebilirim düşüncesinde, Kayratürk kozmetik cinsel istek arttırıcı parfümlerin satışını yapan markadır.

Kullanım oranları yüksek olan afrodizyaklı parfümleri yada pheromone etkili kokuları kullanmanız faydanıza olacaktır, fakat burada şu önemli bilgiyi de ekleyerek müşteri bilinçlenmesine katkı sağlayarak yazımıza devam edeceğiz. Feromon diğer bir deyişle pheromone parfümlerin kokuları oldukça düşüktür burada bahsedilen şişelenmiş bir kimyasal salgı yapan maddelerden oluşan parfüm niteliğinde ama parfüm olmayan salgı konseptidir. Bahsedilen parfümü kullanmak isterseniz öncelikle kokusuna değil etkisine eğilim göstermeniz şarttır.

Kadınlar tarafından kullanılan ve memnuniyet oranları yüksek olan parfümler her zaman diğerlerine oranla bir adım önde gelir. azdırıcı parfüm adını taşıyan normalde misk, amber, lavanta çiçeği, çikolata kokuları vb. gibi erkeklerde afrodizyak etkisi yapan kokuların karışımıdır. Bayları etkileyen afrodizyak parfümlerin alışında dikkat edilmesi gerek püf noktalarından bazılarını maddeler haline açıklayalım;

  • Popülerlik oranlarını araştırın, marka isimlere daha çok güvenin.
  • Orijinal olan parfümleri tercih ediniz, sitemizden bu tür parfümleri temin edebilirsiniz.
  • Dikkat.! Reklamlara fazla kanmayın itibar etmeyiniz, azdırıcı parfüm adı altında bir çok fason ve işe yaramaz ürün satışı yapılmaktadır.
  • Losyon veya Deodorantlarıda deneyin,
  • Eşinizin yada sevgiliniz hangi tür kokulardan hoşlanarak, size sarılmak ister bunu öğreniniz.
  • Seçtiğiniz erkek uyarıcı (azdırıcı) parfümü oranında kullanarak abartıya kaçmayınız,
  • Afrodizyak etkili kokular nelerdir araştırınız ve parfümlerin içeriğinde bu kokularda olmasına dikkat ediniz, ayrıca uzmanlar burada dikkat çekerek, karışımların önemini vurgulamaktadır.
  • Güvenilir sitelerden alışveriş yapınız sayfa linkleri bulunan Güvenlik ve Gizlilik gibi sayfalarına bakınız. Orijinal parfüm bandrollerini kontrol ediniz.

Yukarıda açıklamasını yapmaya çalıştığımız parfümler erkekleri etkileyen afrodizyaklı parfümler içindir. Ayrıca Feromonlu parfüm kullanmak isteyenler için satın almadan önce burada ki yazımızı okumanızı tavsiye ederiz.

Erkek Uyarıcı Parfüm Tercihi


Burada özellikle şundan bahsetmemiz sizleri daha aydınlatıcı olacaktır. Pheromone içerikli olan parfümler ile afrodizyaklı parfümler ayını mı diye doğal olarak sorabilirsiniz, Afrodizyaklı parfümlerin içeriği afrodizyak kokusu yayan bir kokulardır, pheromone ise feromon hormonu salgılayan daha etkili parfümlerdir. Bizim sizlere tavsiyemiz ise azdırıcı niteliği afrodizyaka oranla daha yüksek olan pheromone parfümlerdir.

Bundan bir önceki yazımız olan ''Cinsel Hayatınıza Renk Katın'' başlıklı makalemizde cinsellik ile alakalı ve cinsel hayatınızı renk katacak kaliteli bir sex hayatı için öneriler, yol ve yöntemlerden bahsedilmektedir. yazımızı okumak için buradaki linkimize tıklayabilirsiniz.

75 yorum

merhaba

bence bu tür parfümler ne kadar etkili olur bilemiyorum fakat işin açıkcası bende denemek istiyorum sağlam ve güvenilir bir siteye benziyor

ben feromonlar hakkında çok ayrıntılı araştırmalar yaptım ve bu tür hormonların etkileyici özelliğe sahip olduklarının kanısına vardım özellikle kozmetik parfüm sektöründe feromonlar kullanılmakta ama orjinali işe yarıyor dikkat edelim

bu tür azdırıcı parfümler hakkında biraz daha açıklayıcı bilgiler verseniz olmazmıydı sanki

ya aslında hiç inanasım gelmiyor ama denemekte fayda görüyorum, feromon hormonunu artıran şeyler bu parfümlerin içerisinde varsa gerçekten işe yarar ama ya yoksa paramında boşa gitmesini istemiyorum.

ben feromonlu bayan azdırıcı parfümler hakkında müşteri temsilcisi ile görüştüm gayet açıklayıcı bilgiler sundu şa an için parfümüm kargoda şimdiye kadar hiç bir sorun çıkmadı ama önemli olan kız arkadaşım üzerindeki etkisi

ya denesemmi acaba şimdiye kadar bu tür parfüm hiç kullanmadım ama kokuların karşı cinsi etkilediği kesin bende erkek arkadaşım üzerinde ne gibi etkileri olacak, eğer sonuç pozitif olursa hep bu parfümü kullanırım.

ya tam olarak anlayamadım ben bu parfümlerin içerisinde feromon hormonu varmı? gün geçtikçe neler çıkacak hayret bi şey..!

bildiğim kadarıyla yasaklanan parfümler varmış buda satışı yapılıyormu acaba merak ettim onlar etkiliymiş merek konusu bu parfüm işi

yaa karasız kaldım arkadaşlar erkekleri azdırıcı parfüm he gayet egzotik gözüküyor :)

ben böyle parfümlere inanmıyorum ya ama parfümlerin etkili olduğu konusunda sizlerle hem fikirim denenebilir ama pek katılmıyorum ben

inanmıyorsan almıyacaksında kardeşim biz parayı bedava yollardanmı kazanıyoruz sanki parfüm sektörü hep çalkantılı gitmiştir zaten

ya en etkilisi bu sitedemi satılıyo diğerlerinden aldım pek fayda etmedi açıkcası içerihinde pheromone yazması lazım varmı burada arkadaşlar

aslında sevgilim için güzel bi tuzak ;)

şimdi bu parfümü kullanan arkadaşlara soruyorum etkisi güzelmi diğer parfümlere oranla ne derecede karşı cinsi cinsel yönden etkiliyor

Hadi Diyelimki BU DEDİĞİNİZ PARFÜM LER işe yaradı ya kızın canı çıkar biraz akıllı olun

Site yöneticileri buraya yazmışsınız erkek azdırıcı parfüm diye giriyorum içeriğinde bi şey yok bilgilendirin lütfen böyle olmazki

cinsel ürünler içerisinden en etkili olanı parfüm olsa gerek tabi bayanlara karşı kullanıldığında

ARKADAŞ Bİ PARFÜM NE KADAR GÜZELSE KADINDA O DERECEDE ETKİLENİR VE SENİN KOKUNA DOYAMAZ YAKLAŞTIKCA YAKLAŞIR SONRASI ZATEN MALUMUNUZ.

siparişi nasıl veriyoruz telefonda ilgilendiler gerçekten bu işi ciddiye alan bir firma

Kararsız Kaldim Bir Anda Ama Gerçekten Denemek İstiyorum Geri İade Alıyorlarımı Bilgi Verirsenin Bu Parfüm Hakkında Sevinirim.

ARKADAŞLAR İŞİN DOĞRUSUNU SÖYLEMEK GEREKİRSE BENDE KULLANDIM BU TÜR PARFÜMLERDEN İŞE YARADIĞINI GÖRDÜM HALENDE DEVAM EDİYORUM KULLANMAYA AMA İÇERİHİ PHEROMONE OLACAK DİĞERLERİ İŞE YARIYORMU BİLMİYORUM

bizim türk erkekleri zaten bu işe gerek kalmadan olur birde parfüm olursa hilimiz zor.

bence yapılacak en güzel şey parfümü sıktığınızda onun yakınında durmalısınız daha etkili olur herhalde

Buraya yazmak gerçekten insanları bilinçlendirmek güzel bir şey benim merak ettiğim konu ise bu tür parfümlerin en etkilisi yani saf feromon felan diyorlar ne derecede doğru bilgi verin lütfen

yönetici bey biraz bizi bilgilendirsen diyorum şu parfüm hakkında hiç fena olmaz hani

türk erkekler zaten azgın birde bu parfüm olursa işimiz zor.

benim bi sorum olacak bu azdırıcı parfüm özelliği içeren parfümlerin üzerinde pheromonemi yazıyor onlarmı etkileyici

bende bu siteden alışveriş yaptım 2 günde elime geçti parfüm biraz geç oldu ama kokusuda etkisid güzel

hep bu tür parfümlerden kullanmak istemişimdir ilk fırsatta alacam denemem lazım bi arkadaşımda tavsiye edince kararımı netleştirdim

kaç gündür kendime gelemedim halen çelişkilerim var fakat ben işin açığı memnun kaldım

hani nerede bu azdırıcı parfüm benmi göremiyorum yoksa sizdemi bi şey var

bu site kaliteli ve güvenli alışverişte geçekten işe yarar parfümler bulmaya çalışan bi site

yakışıklı erkekleri baştan çıkartmanın alternatif yollarından biri

bittim bitecem derken tükendim en sonunda bu parfümün kokusu güzel hot pheromone diye geçiyor yani pheromone azdırıcı oluyor bir nevide feromon algılama fonksiyonu

ancak bu tür ürünler çok işe yarıyor yani parfüm ve koku güzel işler

bu parfümü ben yurtdışında iken hollandada kullanmıştım etkisi memnun kalacağınız dercede güzel bana öyle geldi kızlarında hoşuna gitti bi kaç kişi söyledi

ben bu konu hakkında bir çok bilene danıştım bazısı palavra olduğunu söyledi ama kullananlar memnun

hot markası, azdırıcı konusunda gayet kaliteli ürünler üretiyor biliyorum sadece parfüm deil başka ürünleride var parfümleri sadece tutulan cinsten

arkadaşlar elinizden geldiğince bu parfümlerin orjinalini bulmaya çalışın güvenli sitelerden alış veriş edin, bu sitede fena değil

erkekler zaten azgın yönetici kardeşim bu neyin nesi

feromon denen salgıların insanlarda varlığının mevcudiyeti bilmsel olarak kanıtlanmıştır ama bunu parfümlerin içeriğinde kullanılmasını tam anlamıyla kavrayamadım ama olası bi şey

en azından bu parfüm nasıl yapılıyor bunun bi formülünü verin yahu

sen istedende ne kadar güzel bi parfüm yapacaksınki olsa olsa kolonyayı gül suyu ile karıştırırsın

yalan yok bende kullandım bu parfümlerden bayanların hoşuna gidiyor ben partnerim için almıştım güzel kokusu var

daha önce kullanmak istediğim bir parfüm şimdi aldım gayette güzel hoş kokusu kokusunun güzelliği bile yetti acımadım verdiğim paraya

ben bir bayan olarak kullananlara şaşıyorum yani erkekler azgın ama içlerindede bu konuyada soğuk bakanlar var onlar için bir şey diyemicem

ben şunu söylemeliyim kesinlikle işe yarıyor helal olsun bunu çıkarana ne deyim partnerimle birlikte güzel ve mutlu olduk

ya arkadaşlar erkeklerin azmak için parfüm kullanmalarına hiç ihtiyaç varmı dersiniz

erkeklerin bu konuda ne derecede sahiplenmeleri gerekiyor bu parfümleri

Bu kAdarıda bence çok güzel etkili bir koku pheromone dedikleri koku bu olsa gerek

ya arkadaşlar bu parfümü ben kullandım gerçektende istediğim sonucu aldım

erkekler kızlar olarak böyle bi devrim yapma olanağımıza sizler ne diyorsunuz acaba

memnun olacağımın garantisini verin bende bu parfümü alayım varmı bi garanti veren arkadaş

erkek azdırıcı deyince aklıma farklı şeyler geliyor parfümden ben azmam ama kadınları azdırır diye düşünüyorum

erkekler bu konuda zaten gerekeni yapıyorlar bence parfüm gereksiz tabi ihtiyacı olanlar yinede kendileri bilirler

zaman zaman aklıma geliyor alayım erkek arkadaşımı çıltırtayım

erkeklerin azmaya ihtiyacı yok galiba helede türk erkeklerinin bu parfümü denerseniz dahada garanti olur diyebilirim

erkekleri azdıran parfüm çok na hoş bir şey ya

erkekleri azdırdığı söylenen parfümler burada satılıyor gayet çekici ve spesiyel

spesiyel ne arkadaşım ya parfümün spesiyelidemi var

erkek kokusu gayet kadınları kendine çeker burada önemli olan kokunuzu bulmak

erkekliğimden utandım bi anda kızlar bu parfümü aman ha kullanıyım demeyin

erkek cinsel isteğini uyandıran ve bir daha hiç eskisi gibi olmayan bir şey denemeyliyim ben

erkek ve delikanlı çağına gelmiş yakışıklı çocukların aklını başından almak sinsice aslında

seni hınzır seni :) benim taktikten gidiyorsun dene bence bende bir tane sipariş verdim.

özellik olarak söylemiş yani özel bir parfüm nitelikli, etkili ve çekici anlamında..

erkeklerin en merak uyandırıcı konularının içinde buldum kendimi erkeleri cinsel yönden azdıran parfüm kullanılmaya değer ama gizlilik ilkeleri doğrultusunda

bayların seks duygularını canlandıracak bir parfüm kullandım bayan kullanımı için bu site doğru bir tercih olur benim için önemli olan gizli bir şekilde bana teslim edilmesi idi bunu da bu firma yöneticileri yaptı üründende memnun kaldım teşekkür ederim

ben başka bir siteden bayanların kullanabileceği erkekleri azdıran bir parfüm siparişi verdim fakat bana erkek parfümü göndermişler sizlere siparişimi ver dim sizlerde aynı şekilde yapmayım dikkat edin

feromon içeren parfümlerin erkek yada kadın kullanımları için ayrı ayrımı yoksa her iki tarafta kullanabilirlermi acaba unisexmi sizlere şimdi siparişi geçiyorum lütfen telefonumdan aramayın verdiğim adrese gönderirseniz ben oradan teslim alacağım

pheromone içeriki bir bayan parfümü erkeği azdırırmı netice olarak sonuç alabilmem ne kadar zaman alır lütfen yardımcı olun nışanlım bu konuda bende soğumak üzere bir şeyler yapmalıyım

bana lütfen en etkili olanını gösterin almayı düşünüyorum bir çok sitede siziz sitenizin orjinal ürün sattığınızı söylüyor gerçekten doğru ise alacağım bana yardımcı olursanız

ben bir bayanım erkek arkadaşımla bu parfümün etkili olabilmesi için yakınlık derecemiz veya mesafemiz ne kadar olması gerekir ikinci bir sorum ise cinsel yönden azdırıcı kokuların miligram açısından kaç mg şimdiden teşekkür ederim

erkek üzerinde etkili olmaya başladığında onlarda ne gibi bir değişiklik gözlemlerim yani hareketleri tavırlarında bir değişiklik olurmu terettütde kalmak istemiyorum