En Etkili Feromon Parfümler Baştan Çıkarıcı Parfümlerde % 25 İndirim 2017 Yılının En Sexy Parfümleri Kokunuzla Büyüleyin 1 Sıkışta Etkilemek Hiç Bu Kadar Kolay Olmamıştı

Cinsel Hayatınıza Renk Katın

Cinsel hayatın ne derecede önemli olduğu ve bu konular hakkında uzmanların yapmış olduğu açıklamalarla seks hayatımızı kendi elimizde tutmaya çalışıyoruz. Gerektiğinde cinsellik bizi çok ileri bir seviyede etkiliyor, rahatlatıyor, kimi zamanlar ise psikolojik bunalımlar bile yaşıyor insan.

Cinsellik hakkında kendimizin koyduğu bazı kriterler doğrultusunda hayatımız şekilleniyor, bazen bu hayatımıza renk katacak fanteziler uyguluyoruz, kimi zaman ise her şeyi kendi haline bırakıyoruz. Cinselliği uç noktalarda yaşamakta yerine göre tehlikeli sonuçları da beraberinde getiriyor.


Cinsel Hayatınıza Renk Katın

Cinsellik ve Seks

Hayatımızın bir parçası olan cinsel yaşamımını ileri uçlarda yaşamanın sağlık açısından iyi sonuçlar vermedi bilimsel biçimde kanıtlanış, düzenli bir seks hayatı için kokuların büyülü gücündende faydalana bilirsiniz.

Cinselliğin Hayatımızdaki Yeri ve Önemi


Gerektiğinde bu tür konuda cinsel hayatımıza renk katmak için uzman doktorlardan destek almanız, dergi, gazete veya cinsel yaşam hakkında yayınlar yapan makale yada yazıları didik didik araştırıyoruz. cinsel hayatınızın size verdiği dopingden ileri derecede faydalanmamız gerektiği hissi ile harekete geçiyoruz. Cinsel hayat konularında bazı tavsiyelerimiz burada.

  • Rahat olun ve karşı cinsi rahat hissettirin
  • Önemli olan saldırdığınızda bir problem ile karşılaşmamanız, sağlık için gerekli tedbirleri almadan cinsel ilişkiye girmeyin.
  • Önemli olan ilişkiden iki tarafında zevk alması gerektiğini unutmayınız, Tek taraflı düşünerek bencillik duygularınızı körüklemeyiniz.
  • Hızlı bir şekilde hızlı davranmayın, cinselliğe renk katmak seks hayatındaki fantezileri uygulamak anlamına gelmez devamlılığı olması daha güzel. 
  • Güzel sözler fısıldayın, ilgisini çekin ve karizmatik olun

Bundan bir sonraki yayınımız olan Erkek Azdırıcı Parfüm başlıklı makalemizde erkek parfümleri ve cinsel içerikli kokuların erkekler üzerindeki etkileri hakkında bilgilendirici bilgiler yer almaktadır. Burayı tıklayarak yazımızı okuyabilirsiniz.

57 yorum

bence herkes kendi cinsel hayatını yönlendire bilir. ama yardıma ihtiyacı olan kişilerin uzmanlar tarafından desteklenmeside bu tür oluşumu olumlu yönde etkileyecektir.

ya benim cinsel hayatım felan kalmadı bertaraf oldum neredeyse benim cinsel hayatımın rengi siyah beyaz :(

cinsellik insan sağlığı açısındanda önemi bi faktör onun için dikkat edilmesi gereken bi husus

aşkım rengarenk olsun kokusuda güllerin kokusu olsun ohhh deyip içimi çekeyim en güzel kokularla

ne yapmam lazım bi kız arkadaşı bulmak için tüm yöntemleri deniyorum elimden gelen bir çok şeyi yaptımmm bana bi çare gösterin cinselliğimde berbat durumda :(

kokuların etkisi diğer ürünlere oranla gerçekten fazla bu nedenle cinsellik parfümleri benim her zamanki gibi ilk tercihim olmuştur.

bir çok internet sitesi buna benzer bir çok makale yayınlıyor ama ben şu konu hakkında bu siteye güveniyorum sadece parfüm ve koku üzerine deodorant gibi vb kokular üzerine yayın hazırlıyor yani tecrübe açısından güvenilir bir siteye benziyor.

Cinsellik Gerçekten Önemsiyeceğimiz bir konu Uzmanlar Haftada 1 Kez Cinsel İlişkinin Güzel Olacağı kanısında Bizim TüRKLER ELKİNDEN GELSE 1 GÜNDE 7 KEZ İSTER :)

ne kadar anlamsız şeylerle uğraşan varya anlamadım gitti bi türlü cinsellik işte altı üstü bunun ne rengi olur nede zevki

fiyatını göremiyorum ne kadar bu parfümlerin fiyatı birde sipariş versem ne zaman benim elime geçer

ne cinsellikmiş be aşağı tükürsen sakal yukarı tükürsen bıyık hesabı ben isterim partnerim istemez partnerim ister ben istemem

Ben Açıkcası Cinsellikten Uzak Kaçıyorum Niyemi Bence Çok İtici Ama Gerekli Bi Mevzu

Uzun yıllar oldu cinsellikte bırakın rengi kör oldum be kör siyah beyaz bile göremiyorum artık :)

ne kadar etkili olur yorumlara göre alma kararı aldım paramızda boşuna gitmesin diyorum umarım iyi olur

ne diye bilirimki yeterince renkli bir cinsel hayatım var zaten ama kişi kendine bakmalı kokusada çekici olmalı

cinsellik yaşamak isteyenle yaşanırsa zevki çıkıyor yoksa olmuyo be güzel kardeşim

ben hem aldatan hemde aldatılanlardanım cinsel hayatımın güzel olması için aldattım fakat yanılmışım :(

aklım bi yerde sen bir yerde hani kokun unutulmaz demiştin ben bu gün kokunu dahil yüzünü bile unuttum be güzelim

benim aklım fikrim cinsellikte ya ben bu gidişle nereye varacağım acaba nasıl olacak

yanlışlıkla girdim bu siteye ama güzel denk geldi bende severim parfümleri hatta vazgeçemiyorum diyebilirim cinsellikte ön planda

ben bende değilem bu gün kendimde değilem bu gün herşey güzel hoş da cinsellik diye bi şey kalmadı bu gün

bu kadar sorun olacağını zannetmemiştim ama cinsellik gerçekten benimde problemlerim arasında

illaki cinsel hayatımızın renklenmesi veya güzel olması için bu ürünleri kullanmaya mecburmuyuz

bu kez gerçekten inandım hani önceli yalan dolan gelirdi ama cidden işe yarıyor bu parfüm

cok gri rengim oldu bu cinsel hayatımda nereye baksam siyak nereye baksam beyaz karışımı gri oldu

bu ne tesadüf böyle benimde aklımdan cinsellik ile ilgili bilgi edinebileceğim bir yer geçiyordu bu sayfayı buldum

sonunda anladımki cinsellik ilgi ile başlıyor sevgi ile son buluyormuş

yapılacak o kadar alternatif varki hangisini tercih edeceğimi bilemiyorum ben

ben kararsız kaldım parfümmü alsam acaba yoksa damla felanmı kullanarak cinsel hayatıma heyecan katsam

cinsellik böyle bi şey bi var bi yok nasıl olacak bilemiyorum ya

cinsellikmi dediniz ya ne kadarda afrodizim manyağı olsam o derecede uzak kaçıyorum cinsellikten

cinsellik yeterli kadarı ile oluyorsa problem yok ama fazlası sapıklık oluyo geliba

cinsellik benim için nakavt olmuştur artık (Gece Bekcisi) æ

konu cinsellikle orada teb başrol oyuncusu benim (Aşksız Gece)

ya kardeşim baş rol oyuncusu derken senide ünü bi aktör sanarlar gitte kumda oyna sen cinsellik senin neyine

insan bi vakitten sonra cinselliktende soğuyor

yanılıyorsam düzeltin lütfen bu böyle gelip geçici bi hevesmi acaba cinsellik denilen şey

kendime yasaklar koydum cinsellik konusunda gayet monipel takılacam bundan böyle

cinsellik ne demek erkekler onu dahi bilmiyorlar sadece azgın boğa gibiler

cinsel hayatta gerçekten koku ve parfüm gibi şeyler önemli gerçekten ilgi duydum almak isterim

bende renkli bir cinsel hayat düşünüyorum alsam mı almasam mı arkadaşlar?

bence çok komik bir olay ayy parfüm ve erkek kıskanacak birileri yuopkmu

cinsellik konusunda renkli olmak istiyorum tavsiyelerinizi değerlendireceğim

cinsellik hayatım bitti anam babam ben ve cinsellik veya parfüm çok uzağız birbirimize

hop dedik usta ya cinsellikte hiç şansım yok benim

ya ne rengi kokusu felan aşıkmısın işte bu kadar olayı bu kadar uzatmanın anlamı ne sizce

konu cinsellik olunca renk katmak gayet kolay geliryor

benim bu gibi tavsiyelere ihtiyacım yok

cinsel hayatlarının olduğuna bile kanaat getirmiyorum açıkcası

hayatım zaten renkli cinsellik gerekli değil bence

cinsel hayatı renklendirmemin yollarından bir tanesi güzel parfüm denemelisiniz

cinsellik cinsellik başka bir şey bildiğiniz yokmu sizin

renk katacak ne durumum kaldı nede bir kız arkadaşım arkadaş arayan yokmu cinsel hayatımı renklendirecek

insanın seks hayatı önemli ama bu abartılırsa gerçekten b...ku çıkıyor çok afedirsiniz

bu konuyu sadece cinsellik için düşünmemek gerekir sosyal yaşantılarınızada renk katarak yaşamak gerekir mesela rutin bir hayat yaşıyorsanız yarın ne olacak bir değişikliğe gidebilirsiniz fikir çok ama olay yerinde kalıyor hareket ve somut bir adım atmak lazım

ya arkadaşım gerçeği de bu zaten cinsellik ve aşk kimine göre birbirini tamamlıyor kimine göre itici geliyor kişiden kişiye değişen özelliklere göre değişir bu

sanki sen bunları söylerken kendin bu işi içinde değilsin evet abartmamalı ama hiçde görmemezlikten gelmekte sadece insanın kendini kandırması, doğrumu_? doğru!